Wednesday 19 June 2013

Kebaikan Ostematrik

Salam...Ari ni nak cite sikit kebaikan ostematrik dari shaklee kepada semua setelah saya dan suami consume ostematrik ni..memang menakjubkan..terima kasih kepada Ainul Mustafa kerana memperkenalkan oste ni kepada saya..walaupun baru consume hanya 2 minggu lebih saya dan suami memang dah dapat rasa kesan kebaikannye..memang syok..jom saya share disini..

Paling best apabila nak tido tu mmg mudah sgt..letak kepala je terus lena..klu dulu sush sgt nak tido lena ni..pastu bangun pagi memang rasa fresh and ceria je..Jauh sangat berbeza sebelum consume ostematrik ni..dulu selalu cepat rasa letih dan penat..kalau nak bangun pagi tu memang susah sangat, pastu lesu je apabila sampai di opis tu..skrg sy lebih bersemngat kerja tau..yang bestnye saya mcm ada kekuatan untuk bangun di tengah malam..klu dulu jgn haraplh..berangan je lebih.sedar2 dh pagi.pastu sush ngat nak bangun tu..

Suami saya plak sebelum consume ostematrik ni selalu mengadu dengan saya sakit pinggang dengan belakang apabila bangun tido..pastu die selalu cepat letih..plak2 kalau drive jauh2..skrg drive jauh-jauh pun bile sampai boleh buat mcm-mcm lagi..kalau tak sure terbongkang keletihan..bgusnye suplemen ni..skrg sakit pinggang dan belakang die dh xde lagi..sy dh xde dengar keluhan dari die lagi..alhamdulilah..terima kasih shaklee..semenjak dari tu die xpernah miss makan ostematrik ni lagi..I love shaklee...


Jadi kalau lah ada yang berminat nak beli boleh lah dapatkan nye dari saya..


Saya adalah pengedar shaklee yang sah: ID 906678..

Insyaallah saya akan bantu anda..yang penting ada kepercayaan..Sekian...

Fadzilahtul Akmam
0129630269
fadzilahtul82@gmail.com



No comments:

Post a Comment